Algemene Voorwaarden
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op aankopen gedaan via www.maaljemee.be, de officiële online shop van MAAL JE MEE?. Bij het plaatsen van een bestelling dient u te verklaren kennis te hebben genomen van deze algemene voorwaarden. Door uw bestelling af te ronden accepteert u de algemene voorwaarden.
Prijzen
Alle prijzen zijn aangegeven in euro en inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten en eventuele douanerechten. Het totaalbedrag van je bestelling is afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de verzendkosten voor het land van het opgegeven verzendadres.
Wij behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen. De prijs op het moment van het plaatsen van een bestelling is geldig gedurende het hele koopproces. Wanneer een duidelijk foutieve prijs wordt vermeld als gevolg van software of een menselijke fout, behouden we ons het recht voor om de bestelling te annuleren en wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
Betaling
De webshop van MAAL JE MEE? maakt voor snelle en veilige online betalingen gebruik van het elektronische betalingssysteem Mollie. We accepteren een breed scala aan betaalmethoden, waaronder Visa, MasterCard, Paypal, AmEx, iDeal, Bancontact en Apple Pay. U vindt alle betalingsopties onderaan deze pagina en moet uw voorkeursoptie selecteren bij het afrekenen. Alle bestellingen zijn betaalbaar in euro en moeten betaald worden bij de bevestiging van de bestelling.
Product beschikbaarheid
Producten zijn beschikbaar zolang ze op voorraad zijn. Wanneer artikelen niet meer leverbaar zijn, wordt dit op de website aangegeven. In uitzonderlijke gevallen kunnen er soms fouten of wijzigingen optreden, zoals gelijktijdige bestellingen van hetzelfde product door meerdere klanten. Wanneer een product niet beschikbaar is nadat u uw bestelling heeft geplaatst, zullen we u zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte stellen, zodat u een ander artikel kunt bestellen of uw bestelling kunt annuleren en uw geld terugkrijgt. Houd er rekening mee dat productbeschrijvingen enigszins kunnen afwijken van het daadwerkelijke artikel. Kleuren op computerschermen kunnen bijvoorbeeld niet 100% nauwkeurig zijn.
Bestellingen
Bij het plaatsen van een bestelling dient u te verklaren kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden. Door uw bestelling af te ronden, accepteert u deze algemene voorwaarden.
Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail, inclusief een samenvatting van uw bestelling. Een andere e-mail zal worden verzonden zodra uw bestelling is verzonden.
MAAL JE MEE? heeft het recht om elke bestelling van een klant met wie er een geschil bestaat over een eerdere bestelling te annuleren of te weigeren.
Verzending en bezorging
Alle bestellingen worden geleverd via Bpost. Uw producten worden klaargemaakt voor verzending zodra u uw bestelling heeft afgerond en uw betaling is bevestigd. Wij verzenden doorgaans minimaal één keer per week, en niet in het weekend of op feestdagen.
Houd rekening met 1 tot 3 werkdagen voordat uw bestelling in België aankomt. Voor andere landen in Europa en de rest van de wereld kan dit tot 14 werkdagen of langer duren. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Als je bestelling 14 dagen na ontvangst van de e-mail met verzending niet is aangekomen (28 dagen buiten België), neem dan contact met ons op via hallo@maaljemee.be met vermelding van je bestelnummer, en we zullen het onderzoeken.
Retour
Als je niet tevreden bent met je artikel(en), kun je ze verzegeld, ongebruikt en onbeschadigd retourneren. Dit dient u te doen binnen 14 dagen na ontvangst van het/de artikel(en), onder duidelijke vermelding van het ordernummer. Stuur het pakket naar MAAL JE MEE?, Materzeelstraat 30, 8570 Anzegem. Aan deze termijn wordt geacht te zijn voldaan als u de goederen vóór het einde van de termijn van veertien dagen retourneert. U draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen. Zorg altijd voor een verzendbewijs. Voor alle vragen over retourneren, contacteer hallo@maaljemee.be .
Schade
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren, gebroken of beschadigde pakketten na verzending. Wanneer een pakket en/of de inhoud bij aankomst beschadigd is, meld dit dan direct bij de koerier. Als je schade opmerkt bij het uitpakken van je artikelen, neem dan contact met ons op via hallo@maaljemee.be en voeg foto's van de schade toe.
Contact
Voor alle informatie, claims, klachten of vragen met betrekking tot de algemene voorwaarden, gelieve ons te contacteren op hallo@maaljemee.be , eventueel met vermelding van het ordernummer.